Wanneer er zaken in het Hospice niet goed gaan of wanneer u niet tevreden bent, laat het ons weten en meld het aan de coördinatoren. Vindt u dat het probleem na een gesprek met de hoofd-coördinator niet goed is opgelost dan kunt u een schriftelijke klacht indienen het bestuur. Leidt het overleg bij het bestuur niet tot een oplossing dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de Klachtencommissie van de VPTZ.
De klachtbehandeling heeft als doel het bevorderen van de kwaliteit van de dienstverlening en daarmee het vertrouwen in de organisatie alsook het recht doen aan de individuele klager.
De VPTZ is de brancheorganisatie van Hospices en Vrijwilligersorganisaties van Palliatieve Thuiszorg.
De VPTZ beschikt over een onafhankelijke klachtencommissie.
Adres: | Barchman Wuytierslaan 10 |
3818 LH Amersfoort | |
T | 033 - 760 10 70 |
E | info@vptz.nl |
I | www.vptz.nl |